Shop More Submit  Join Login
×

More from deviantART



Details

Submitted on
April 1, 2010
Link
Thumb

Stats

Views
475
Favourites
0
Comments
188
×

team what!?

Thu Apr 1, 2010, 7:56 AM
  • Mood: Spring Fever
ok I see alot of team edward and team jacob
and some team gaga,   I know what all this is, i dont live under a rock..

but i get..  TEAM SEEKER!?  the only one i have no clue wtf it is..
who are these 2 qweebs in my icon?

honestly out of ALL that crap i'd go with team gaga unfortunately

AND THANK YOU FOR THE LHAMA'S Y'ALL~~~

lamalamalamalamalamllamalamalama

Commissions? CLOSED
feature
rakugaki by uturo128 by :iconuturo128:
cog by Varethane by :iconvarethane:
:thumb145045565: by :iconappiie:
Add a Comment:
 
:iconannamaetezuka:
AnnamaeTezuka Featured By Owner Apr 10, 2010  Hobbyist General Artist
Yeah, what was with the Team Seeker? I got it not.
Reply
:iconvashperado:
vashperado Featured By Owner Apr 12, 2010  Professional Filmographer
haha yeah, a bad TV show apparently
Reply
:iconannamaetezuka:
AnnamaeTezuka Featured By Owner Apr 12, 2010  Hobbyist General Artist
Ohh, is that what it is?
Reply
:iconarborius:
Arborius Featured By Owner Apr 7, 2010
Twilight actually manages to make me sick.
Reply
:icondayseye49:
DaysEye49 Featured By Owner Apr 7, 2010
I'm Team Seeker all the way. Awesome show :)

Legend of the Seeker eps
Reply
:iconboingaroo:
boingaroo Featured By Owner Apr 6, 2010
im with team STFU!
Reply
:icondrasus:
Drasus Featured By Owner Apr 3, 2010
Hahaha, the same thing happened to me too. On my other account, anyway. This one got a Twilight one... Urgh. :XD:
Reply
:iconneoboy3000:
neoboy3000 Featured By Owner Apr 3, 2010
Vash, from your icon you should know - Team Gurren takes the win! Oretachi o dare da to omotte yagaru?!!
Reply
:iconichigomalfoy:
IchigoMalfoy Featured By Owner Apr 2, 2010
I believe "Legend of the Seeker" is a SciFi book, not a teen series, also turned into a movie.
Reply
:iconxanthephoenix:
XanthePhoenix Featured By Owner Apr 1, 2010
TV series based on a book series called "The Sword of Truth" series. they are an AMAZING read.
Reply
Add a Comment: